Google zmaga się z reklamami online
   
         
         Dodano:
            
             
    
            
    Z danych finansowych opublikowanych wczoraj przez giganta z Mountain View wynika, że Google zmaga się z reklamami online. 
    
       
      
     
         
     
        
      
              
    - Podczas gdy coraz więcej osób klika na reklamy w internecie, reklamodawcy są coraz mniej skłonni, aby płacić za nie więcej. Wprawdzie kliknięcia w reklamy Google wzrosły o 14 proc. w ostatnim kwartale, ale reklamodawcy zapłacili za każde stuknięcie w klawisz o 3 proc. mniej - poinformowała spółka. 
  
Największe zyski przynoszą Google jej tradycyjne strony jak google.com i youtube.com (69 proc. wszystkich dochodów).
  
W czwartym kwartale sprzedaż giganta wzrosła o 15 proc. do 18,1 mld dolarów. Zysk wzrósł o 41 proc. do 4,76 mld dolarów, w porównaniu do 3,38 mld dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2013. Oznacza to zysk w wysokości 6,91 dolarów na akcję.
  
Patrick Pichette dyrektor finansowy Google powiedział, iż w firmę uderzył wysoki kurs dolara. Słabsze waluty wpłynęły na wyniki sklepu Google Play. - Mocny dolar kosztował Google 616 mln dolarów - tłumaczy Pichette.
  
tvn24.pl, CNN Money
          
    
   
                      
    
                   
   
       
        
      
        
Największe zyski przynoszą Google jej tradycyjne strony jak google.com i youtube.com (69 proc. wszystkich dochodów).
W czwartym kwartale sprzedaż giganta wzrosła o 15 proc. do 18,1 mld dolarów. Zysk wzrósł o 41 proc. do 4,76 mld dolarów, w porównaniu do 3,38 mld dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2013. Oznacza to zysk w wysokości 6,91 dolarów na akcję.
Patrick Pichette dyrektor finansowy Google powiedział, iż w firmę uderzył wysoki kurs dolara. Słabsze waluty wpłynęły na wyniki sklepu Google Play. - Mocny dolar kosztował Google 616 mln dolarów - tłumaczy Pichette.
tvn24.pl, CNN Money